Urodilo se vám letos víc ovoce nebo zeleniny, sklep máte plný zavařených sklenic a zbytek byste sami nespotřebovali? Kvůli tomu, abyste svoji úrodu dál zužitkovali, si nemusíte pronajímat stánek na farmářském trhu. Stačí se zaregistrovat na www.sousedovazahrada.cz a tam vámi vypěstované produkty nabídnout. Ptáte se, jak je to s provizemi? Neplatíte žádné. Že nevěříte? Tak si přečtěte rozhovor s Petrem Skálou, který web provozuje.
Na jaře mění příroda svůj kabát z hnědého na zelený, vaše webové stránky také dostaly během zimy jiný převlek. Čím jsou teď lepší a pro uživatele intuitivnější?
Hlavním důvodem změny webu je, že současný web si můžeme upravovat přesně podle našich potřeb a potřeb našich uživatelů. Z pohledu uživatelů jsou hlavní dvě změny. Objevil se klasický košík, jak je to běžné u ostatních eshopů a pro prodejce je hlavní změna Moje tržiště. Při vkládání inzerátů musí prodejce napřed vytvořit Moje tržiště a teprve pak může vkládat jednotlivé inzeráty. Moje tržiště si představte jako Váš stánek na tržišti a inzeráty jako Vaše produkty, zákazník pak jednoduše zjistí jaký má ten daný prodejce sortiment.
Jako novinka je na webu nová rubrika Magazín. Pro koho je rubrika psaná a co se v ní čtenáři dozví?
V nové rubrice Magazín různé se návštěvníci webu dozvědí, ať už co se děje na zahradě, např. jak správně sázet brambory nebo recepty jak naložit s úrodou a další zajímavé sezónní tipy a vychytávky související s naším webem.
Je větší zájem o prodej nebo o koupi produktů?
Momentálně je větší zájem o prodej produktů, nedávno jsme spustili reklamní kampaně na sociálních sítích, které na web přivádí nové zákazníky. Věříme, že zájem o domácí produkty i nadále poroste, nahrávají tomu i aféry s dováženými potravinami, jako třeba velké množství chemie, které obsahuje průmyslově pěstované ovoce a zelenina dovážené z druhého konce světa.