Jak se postupuje v případě reklamace? Když někomu je doručeno například pomačkané ovoce?
Vzhledem k tomu, že se předání zboží a platby odehrávají mimo náš web, leží veškerá odpovědnost na prodejci zboží. Většinou řeším věci na základě podnětu od uživatelů, např. prodejce přestal komunikovat se zákazníky, to pak prověřím a případně inzeráty od takového prodejce stáhnu.
Jaké informace sdílíte na vašem Facebooku a Instagramu? Proč by vás měli čtenáři sledovat?
V dnešní době je skoro povinnost mít sociální sítě, články a upoutávky na Faceboku odkazují třeba na nové články v Magazínu nebo na nové produkty na našem webu. Uživatelům, kteří jsou fanoušky našich účtů na Facebooku a Instagramu, tak neunikne žádná novinka na našem webu.
Co jste si vy naposledy od někoho koupil prostřednictvím webu sousedovazahrada.cz?
Jelikož mám vlastní zahradu, tak mám spoustu věcí z vlastních zdrojů. Ale samozřejmě pár věcí jsem si už na našem webu koupil. Začátkem jara jsme kupovali se sestrou výborné domácí nudle od paní ze Slovácka, v zimě jsem si koupil olivový olej dovezený přímo z olivového sadu z Peloponésu od česko-řeckého páru nebo také poctivá domácí povidla od paní z Olomouce. A abych nezapomněl, nechal jsem si poslat domácí selské víno z jižní Moravy.