Na velikosti záleží
Jste zvyklí pravidelně kupovat jeden soft drink? A co když ho začnou nabízet ve větší velikosti? Koupíte si ho víc a brzy si na něj vaše tělo zvykne. To je také jeden ze záludných triků obchodníků.
Větší balení neznamená vždy víc produktu
Touhle kouzlo také obchodníci milují. Zvětší obal, zatímco obsah zůstane stejný. Cena se zvýší a vy máte pocit, že za své peníze dostáváte víc. Ale ve finále se můžete těšit pouze z většího obalu.
Ach, ty ceny
V zahraničí mají Black Friday jednou za rok. A my? Obchodníci na Black Friday lákají zákazníky, kdy se jim zamane. Navíc podobná nálepka ještě není zárukou slevy, kterou byste si představovali. Z cen si totiž pamatujeme pouze třeba pět, u zbytku zboží přesně nevíme, kolik stojí. A právě na to obchodníci hřeší. Na týden zdraží určité zboží a potom cenu srazí na běžnou a označí ji nálepkou SLEVY.